dilluns, 23 de maig del 2011

L' aigua és vida!

La setmana passada juntament amb l' Enrique Mariscal i en Sergi Monsegur, vàrem fer una escapadeta al Montseny per fer alguna fotografia de cascades ara que les fulles dels arbres et permet no tenir alts contratsos de llum.




Tornant cap a casa, vaig recordar que havia estat en aquell mateix lloc, desprès d'unes intenses pluges i que l'espectacularitat no tenía res a veure.Així que les vaig buscar a l'arxiu i les he repescat doncs ara amb el pas del temps m' agrada recordar moments que he pogut gaudir buscant noves localitzacions. Aquesta sessió concretament és del passat mes d' octubre.




El que més m' ha impactat és la diferencia que es dona si la riera va "carregada" d'aigua o no i com canvien les condicions, surgeixen "noves" fotografies, diferents punts de vista, nous enquadraments... en definitiva que l' aigua ens dona vida fotogràfica.
A mode d'exemple, fixeu-vos en la tercera fotografia i compareu-la amb la de l' entrada anterior del blog...




Aquest any peró amb l' ajuda dels pantalons impermeables espero poder "captar" algun enquadrament una mica més agosarat, doncs la tranquilitat que et dona no haver d'estar pendent del risc de mullar-te et dona un plus de concentració en la realització fotografica.


3 comentaris:

  1. Si que hi ha diferencia, quina passada d'aigua que baixava quan vas anar!

    Molt guapes les imatges, m'agrada especialment la primera que te un enquadrament amb molta força.

    ResponElimina
  2. hehehehe, quan les he pujades he pensat que la primera agradaria més.
    Jo recordo que quan la vaig veure al LCD, encara que normalment no en faig gaire cas, ja vaig pensar que aquestes textures m' agradarien molt i així és.

    ResponElimina
  3. No pares Esteve!!!
    Per descomptat la primera es la mes dinàmica i la que mes m'agrada! :)
    Salut!

    ResponElimina