diumenge, 15 de maig del 2011

Dr. Jekyll i Mr. Hyde

De tant en tant, faig una repassada a l'arxiu i el buido, doncs normalment només borro les fotografies que estan mogudes, o tenen algun defecte evident... doncs sempre penso que quan sàpiga processar millor ho podré "arreglar", si ja sé que m' enganyo, però... al final, quna tinc "mono" de fotografiar i no puc sortir doncs he torno una mica "Dr. Jekyll" i al repassar antigues sessions faig "escabetxina" o faig de "Mr. Hyde" i trio i processo dolçament.

L'altre dia va ser un d'aquests dies que comento i la veritat es que estic content doncs van sorgir algunes fotografies que no els havia donat importància i al mirar-les amb una mica més de perspectiva del temps, doncs hem van agradar.



Aquesta sessió concretament estan realitzades al febrer durant un capvespre i hem va extranyar i alhora agradar la quantitat d'algues que hi havia doncs sempre donen joc. Nosaltres tant necessitats d'algues i al Pais Basc, gràcies a l'efecte de la marea n'estan farts...




Recordo que desprès vaig anar-hi varies vegades buscant la sortida del sol i mai vaig tenir un cel "digne" així que l' any vinent ja tinc un lloc per tornar-hi.

5 comentaris:

  1. Buenas Esteve, me gusta muchísimo la segunda... pero como podías tener eso perdido por el archivo??!!!! Creo que tiene una compo muy equilibrada y las texturas del agua le dan mucha vida... quizá el cielo con un tono muy "oscuro" respecto al mar... ya sabes, la próxima vez moviéndolo. está bien esto de revisar el archivo de vez en cuando... siempre te puedes sorprender. Yo en poco tiempo tengo que hacer limpieza... a ver si hay suerte y me encuentro con algo... jejeje... Nos vemos.

    ResponElimina
  2. Aquesta roca rodona es tota una meravella. M'agraden les tres, la compo en general de la primera te molta força. I tinc un dubte... sería possible incluore el reflexe del bolo sencer?
    El primer planol de la última tb és molt potent.
    Salut!!

    ResponElimina
  3. Ostres! Avui he estat "navegant" i la veritat es que no he trovat cap blog on no hagui passat previament... esteu a tot arreu!

    Antonio, el reflexe ja ho vaig mirar pero s' hauria de fer amb una escala dons la bassa es petita per fer-ho. La proxima però ho tindrè en compte.

    ResponElimina
  4. juas! som omnipressents... uhhhhhhhhhhhh!! jeje.
    Una escala dius... de quants esglaons??

    ResponElimina
  5. Jejeje quina sort. Yo si miro a 2 anys enrere prácticament no salvaria res!
    Jo també faig això de només borrar les trepidades o les mogudes però l'arxiu demana a crits que em dediqui tranquilament 15 dies a fer tria i neteja.

    A vegades no m'agrada per la mancaça evident de la cámara de llavors o pel mal us o qualitat dels filtres (el mal processat es pot arreglar) i d'altres per la poca técnica de llavors i la menor autoexigencia. Ara n'hi ha que ni les faria.

    Salutacions

    ResponElimina