dissabte, 5 de febrer del 2011

Dies passats...

Fa unes setmanes, quan estava buscant fotografies per a la web, vaig recordar que tenia una web-hosting on havia penjat les primeres fotografies que feia, doncs el disc dur amb tot l' històric de fotos s'ha espatllat i no trobo ningú que el pugui arreglar. Quina llàstima! Doncs tenia fotografies de viatges i de moments bastant únics.
Així doncs vaig indagar en aquesta web, primer però vaig tenir que recordar contrasenya... Un cop a dins, vaig veure els meus inicis fotogràfics... Uffff! Quins records! Encara era quan disparava en JPEG.

Pedraforca, des del Coll de la Creueta

Com es la meva costum, sempre m' obsessiono per una localització fins que en trec el que busco, encara que és difícil explicar-ho, només quan ho veig, visc, sento que és el moment de llum que busco.


Pedraforca, afores de Castellar de N' Hug


Un d'aquests llocs era la zona de Castellar de N' Hug i més concretament el coll de la Creueta, on hi ha una magnífica panoràmica dels relleus muntanyosos. Hi vaig anar bastants cops, en curtes escapades. Avui he decidit rescatar-ne unes quantes de les que en tinc bon record, encara que potser no transmeten aquells instants màgics, però que me quiten lo bailao...



Relleu muntanyós


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada