dimecres, 23 de maig del 2012

Arrels


Estic cansat de tantes sessions de fotografia marina, ja no hem motiva com abans i per tant durant una temporada no anirè a "visitar" el mar, al menys el Mediterrani.

Ara com ja sabeu hem motiva el tema macro-floral i el bosc, que aquests dies esta despertant amb fúria continguda.

L´ultima sessió que vaig fer pero es del pont de principis de maig... sembla una eternitat. Aquell dia com ja he explicat en anteriors entrades, vaig arribar molt d' hora a la localització, pero per la idea que tenia al cap li faltava un parell de setmanes, per carregar-se de fulles i donar aquell color verd radiactiu que tat ens agrada i busquem amb ansietat. Pero tenía un altre element important, la boira.

Primer vaig començar amb un enquadrament obert, que ja tenía "treballat", des d'una posició baixa per realçar les branques.


Pero, no m'acabava d'agradar, aquest cop buscava alguna cosa més, alguna cosa diferent. Així doncs vaig buscar una enquadrament més tancadet, i sense les branques doncs per moments la boira de la part superior hem cremava la imatge de tanta llum que desprenía.




Aquest ja era un altre cosa, la boira del fons m'agradava com "tapava" el bosc, pero volia un primer pla molt més potent, més expressiu, així que he vaig acostar més i vaig desplaçar-me una mica a l'esquerra per tal de fer sortir l´altre faig marcant un pla intermig...








Aquesta ja m' agradava més. pero potser un pla encara més tancat i el primer pla més proper potser li donava més "càracter" a la fotografia, doncs sempre m' han atret les arrels nues dels arbres, hi ha tot un món allí.
Així que no us extranyi que faci alguna entrada amb fotografia de detalls d'arrels...




La proxima entrada sera el "com es va fer", encara que la qualitat de la fotgrafia no es gaire digne, val la pena com a document.



10 comentaris:

  1. Hola Esteve ! Todas las imagenes son buenísimas, pero para que veas que aquello de que las reglas están para romperlas es cierto, te diré que la que más me gusta es la horizontal - lejos del dicho generico de que los árboles mejor verticales - . El encuadre elegido, dando el protagonismo de la escena a la "manos" que parecen agarrarse a la tierra es todo un acierto. La ubicación del tronco es la perfecta y el fondo de la imagen es todo un lujo. Esos árboles colocados casi en línea rodeados de una exquisita niebla redondean la fotografía. No quiero acabar sin remarcar la preciosa tonalidad y densidad que has conseguido con la niebla, está tremenda.
    Bueno Esteve, un abrazo y a seguir disfrutando.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Daniel per passar.
      Per mi totes tenen un quelcom que màgrada pero ultimament el format vertical hem domina.

      Elimina
  2. M'agraden la primera i la segona. Com apunta Manuel, el taló de fons es un luxe.
    Veig que continuen ballan un "tango". Aquests arbres donen per moltes sessions i tu els tens dominats.(o ells a tu?):)
    Salut i llum!

    ResponElimina
  3. Bones Esteve, la horitzontal com diu el Sr. Daneri es collonuda i m'ha sorprès que una imatge d'aquest lloc ho pogués fer ;-)
    No se qui parlava de sort....ejem!

    ResponElimina
  4. Maquíssimes totes, però flipo amb la primera! la magnificiència que agafa el faig és guapíssima!
    Genial tio!
    Un saludo,
    Fran :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És elq ue vaig pensar... llàstima que plovia sino m'hagués estirat per terra i assolir un punt de vista més baix.

      Elimina
  5. Em quedo amb la primera, diga'm clàssic :-)
    La trobo contundent, molt maca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també es la que més m'agrada... és contundent. êro elñs cànons imposats de foros i demés busquen altres coses...
      Gràcies per passar

      Elimina