dilluns, 4 de juliol del 2011

Nova estrena i nous escenaris...

Aquest passat divendres vaig fer una sortida amb en Pere Soler i en Jordi Amela, coincidint amb lluna nova per fer unes nocturnes i de passada aprofitar per estrenar la nova càmera.
No es que no estigués content amb la 40d pero ja feia temps que volia passar-me  a una FF, encara recordo un dia que vaig llegir aquestes sigles i la feinada que vaig tenir en averiguar que significaven... full frame. Des d'aquell dia vaig dir-me que un dia voldria tenir-ne una, pero primer havia d'aprofitar totes les caracteristiques i portar al limit l' actual càmera. Cada màquina al seu temps.

Volia esperar-me a la MkIII pero, al final m' he cansat d'esperar, ara, que tot es possible i que en un mes Canon decideixi llançar-la al mercat, doncs quan vaig comprar-me la 40d, al cap d' un mes va sortir la 50d i quan vàrem comprar la g11 al cap d' un mes va sortir la g12...

Ha vingut acompanyada d'un nou objectiu a la familia, el 24-105 f4L, un tot terreny del qual m' han parlat maravelles, tot esperant en un futur no gaire llunyà el 16-35 f 2,8L, aquesta manera tindria juntament amb el 70-200 f4 L IS un bon material.

Així doncs, vàrem anar fins als peus del Balandrau, jo aquella zona la conec d' anar a buscar-hi rovellons (Shhhhhttttttt! que ningú me'ls prengui!) pero aquest cop anavem una mica més munt per tal d'escapar-nos de la contaminació llúminica. Un cop arribat al lloc, un petit estany ens servia per enquadrar amb una mica més de riquesa compositiva pero la mala sort es que s' estava tapant el cel i la llum i les estrelles no es deixaven veure. L´únic que veiem era que la gran quantitat de vaques que estaven pastant s´estaven acostant a l' estanyol per posar-se a dormir i algunes , les mes curioses, s' acostaven per xafardejar.

Vàrem fer un mos i al veure que seguia tapat, vam decidir marxar,pero en arribar a la creu de fusta de Tregurà, el cel semblava que ens faria una mica de cas. La veritat es que veure aquell cel impressionava, doncs mai havia sortit en aquestes condicions.

Creu de Fusta. Tregurà

Tot i la llunyanyia del lloc encara hi havia molta contaminació llúminica de la zona de Camprodon i de Ripoll per un costat i de Set Cases per l' altre, pero tot i aixó per molt va valer la pena. Els únics "peros" l' esglai d'en Pere i la son de la tornada.


8 comentaris:

  1. Enhorabona per l'equip! a gaudir-lo.
    Compte amb la hiperfocal per fer nocturnes! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Carambes Esteve.... haurem de fer una sortida amb el nou material !!!!!

    Per cert, jo també hi vaig estar aquest cap de setmana al Balandrau, però de dia i amb l'objectiu de pujar-lo. Encara que ja saps que jo sempre vaig amb la meva "escopeta". Aquesta cop però amb la petita (D60)

    Les peces que vaig caçar estan al meu blog http://jgic1960.blogspot.com/search/label/Vacances%202011

    Felicitats.....

    ResponElimina
  3. Bones Esteve, vàrem perdre una bona oportunitat, allà dalt hagués estat diferent, ja t'ho pots ven creure, de totes maneres, estic content, n'he salvat algunes i una m'agrada molt, no es gens fàcil pillar la constel·lació d'escorpit a Catalunya. Desprès de veure la panoramica del Sergi, estic convençut de que a l'estany ens hagués caigut la baba...queda per la propera...
    Per cert, tot va quedar en un esglai...el trípode sobreviurà!! ;)
    Salut!

    ResponElimina
  4. Al final vam salvar la sortida, llàstima de la contaminació, que hi farem.
    Jo encara no he descarregat les meves de la càmera.
    Salut!!

    ResponElimina
  5. Com valores el canvi d'equip? és un tema que em ronda de fa un temps, però no acabo de tenir clar quin gran angular substituirà el meu tokina

    ResponElimina
  6. Ui Adrià no havia vist la teva pregunta.
    De moment, estic encantat més que res per l' augment que tinc amb el FF, m' han dit que el Tokina a 16 és genial amb la 5D.

    ResponElimina
  7. Hola, he llegado aquí a través del blog de Pere, que maravilla poder ver y fotografiar ese cielo.
    Felicidades!

    ResponElimina