dimecres, 17 de febrer del 2016

Objectiu Siberia.

Havia treballat de nit, estava acavant unes tasques a l'oficina i veig que m'entra un whatsapp... Llegeixo i hem diu: 

    Estic mirant per anar al llac Baikal, ara.

Jo contesto amb una emoticona de sorpresa.
Al cap d'una estona, torna a entrar un whatsapp:
 
   T'apuntes, pero hem de decidir-nos avui mateix perque marxariem en sis dies i hem de treu-re visat.

El meu cervell comença a funcionar, tinc la feina lligada? El meu pressupost i planning per vacances s'alteraria considerablement, etc... Vaig contestar que endavant!

Fa mes de vint anys que vaig mirar d'anar-hi pero en aquelles époques era prohibitiu en cost i en permisos... I no vaig deixar mai de pensar-hi pero sorgien altres projectes engrescadors i sempre ho deixava de banda. Ara, sorgia l'oportunitat d'anar-hi i a més a més en época hivernal que crec que es més interessant fotogràficament per els meus gustos.

L'únic problema era si aconseguiriem a temps el visat, pero pagant un extra per urgencia estava solucionat. 

Sorgeixen dubtes de quin tipus de roba has de portar quan al vespre veus les previsions a Irkustk... -23 pel cap baix. Tinc de tot, pluma, guants, botes, samarreta térmica... de quan vaig anar a Noruega per fer Aurores pero sempre entre la por de si passaràs fred...

No dic res a ningú fins que tinc el visat a les meves mans, després hem diuen que estem bojos... Pero que carai, cada cop m'engresca més l'aventura i més essent dit i fet!

No he mirat res de res en quan a localitzacions, ni tant sols hi ha gaire per internet... Pot ser un éxit o un fracàs pero s'ha d'intentar perque es una oportunitat única.

Divendres marxem a mig matí cap a Moscú per fer escala, i després cap Irkustk, capital de la Siberia Occidental punt de partida cal al Baikal.

Alucinem al apropar-nos amb l'avió, la ciutat és enorme des de l'aire, tot i que ens pensem que a la Sibéria no s'hi pot viure. Fa molt de fred pero la ciutat es plena de vida, gent per tot arreu. 

L'aventura només a fet que començar, pero el que veig ja m'agrada... L'endemà anem al Baikal!



A la foto un dels pocs divertiments que té la gent al Baikal, tallar blocs de gel per fer escultures. (Foto feta amb el móvil)



2 comentaris:

  1. Quina bogeria de viatge, per la localització i per la preparació. Dit i fet!
    Ja tinc ganes de veure més imatges (fetes amb la càmera) del viatge
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heheheh, ni que ho diguis! Estem una mica sonats! Pero l'aventura bé s'ho va valer.

      Elimina