dissabte, 27 d’agost del 2011

Preludi o falsa alarma?

Ahir a l' Alt Empordà va ploure, va fer vent i el cel estava ennuvolat, al capvespre, hi havia una barreja de núvols negras de tormenta amb d'altres rogencs il.luminats per els ultims raigos de sol... quina meravella (Encara que els mirès des de la finestra doncs la retransmissió del Barça hem feia quedar a casa...)

Vaig pensar que era el preludi del final de l' estiu i el començament de la tardor, es a dir, que es gira feia per a nosaltres, els que ens agrada la fotografia de paisatge... quina época que ens espera!

Temps dels primers freds, de les primeres boires matineres, de pluja, de cels espectaculars i finalment de canvis de color als boscos.

Ja teniu localitzacions preparades o tornareu a les mateixes de sempre?


11 comentaris:

  1. Ho intercalarem Esteve, ok? ;)
    El format panoràmic que li has donat a aquest parell de faigs "famosos" es molt original.
    Dins aviat!

    ResponElimina
  2. Nous reptes marcats i també esperant fer aquelles fotos que aquest any no vam poder.
    Me vaig perdre els primers 15 minuts del futbol,però vam poder fer alguna coseta, el cel rogenc era molt temptador ;-)

    Salut!!

    ResponElimina
  3. Sobre la marxa anirem fent aquesta tardor, tots en tenim moltes ganes.
    Oi?

    ResponElimina
  4. Tinc, uns quants racons que descubrir.;)
    El més propet...d'on son els faigs aquests.

    En tinc ganes,en tinc,
    miro el cel,cada dia, miro els colors dels arbres,
    esperant un canvi de color, esperant la arrivada de la frescor i la de la fuscor, avui ja he vist que el sol,es posa, una mica mes aviat.
    Salut i llums!!

    ResponElimina
  5. Esther
    Tu ja els tens fotografiats pero sense boira, són els del Montseny al costat del pantà de Sta Fe

    ResponElimina
  6. Hola Esteve,
    Aquest any improvitzarem. espero poder anar a aquelles cales del Baix Empordà que tant us coneixeu. La Gemma també hi voldria anar a veure si es refà una mica per aquelles dates. La pega es que només podrà ser caps de setmana i festius però tot es farà.
    Suposo que també buscaré / tornaré a aquelles localitzacions boscoses per als colors de tardor.
    Si vols ja t'avisaré ;).

    ResponElimina
  7. Hola Esteve, el divendres el vespre desde d'Arbúcies tambe es veia aquest cel impressionant. la foto inconfussible, aquest dos faig esconeixent....
    enprincipi continuant fotografiant el Montseny... però intentant fer alguna sortida, a la costa brava... ja que m'heu ft venir ganes de fotografia la costa jejeje...
    Salutacions

    ResponElimina
  8. Molt xula la foto Esteve, ja veig que per problemes d'hormone no pots anar a Escòcia, jo era per dies i peles.... bueno espero que trobis un destí xulo! je je

    T.R.

    ResponElimina
  9. Una bona pregunta. Jo m'estic programant els propers caps de setmana, tinc ganes de fotografiar la tardor.
    Una salutació.

    ResponElimina