dijous, 3 de febrer del 2011

L'Illa Negre d' en Tintín

Fa dies que tinc aquesta foto i avui l ' he acabat de processar amb el Lightroom.
Va ser un dia dels que podem dir-me profitosos fotogràficament parlant, doncs el cel va generar un ventall de diferents formes i colors.
No era la primera vegada que anava a aquest lloc -cala estreta- però aquest cop al conèixer més bé la zona ja sabia quin enquadrament buscava. Però un cop havia aconseguit la fotografia que buscava vaig veure altres possibilitats, sempre havia volgut fotografiar les Illes Formigues d' aprop però la meva càmera no el full frame i per tant aquest fet agreujava la situació.
Aquesta vegada vaig decidir agafar el 70-200 f4L i intentar "fer" alguna cosa doncs amb la ròtula que tinc i el pes de l' objectiu no tinc gaire estabilitat.
Vaig fer tres fotografies abans de que el vent hem comencés a fer la guitza., però aquesta foto m' agrada perquè hem recorda un llibre d`en Tintín que es diu l' Illa Negre... Tornaré un altre cop!

Far de les Illes Formigues.

2 comentaris: