dijous, 15 de setembre del 2011

S'acosta...

S'acosta la millor època per a la nostra aficció-passió-obsessió, la tardor. Ja començo a llegir algun mail, alguna entrada de blog, algun comentari al facebook i alguna que altre xerradeta que he tingut on es detecta una mica d'impaciència, de preparatius, de kdd, "d'esmolar" els filtres... s' ens genera feina!

Jo ahir vaig fer una repassada a antigues fotografies per analitzar que havia fet, possibles llocs per tornar, o flagelar-me per els errors comesos. Pero vaig trobar alguna sorpresa que amb el pas del temps mires amb uns altres ulls. Sempre hem passa! O potser les ganes fan que les miris amb més "carinyu".



6 comentaris:

  1. Jajaja, viciòs!
    Guapa la foto... ens veiem, salut!

    ResponElimina
  2. Molt bona Esteve, potser si l'enquadrament es un pel massa tancada, però a mi personalment m'agrada, ja que la fa diferent. els colors encertats, ja fa que amb vingui (pell de Gallina).

    Salutacions

    ResponElimina
  3. Se't nota impacient.... perquè serà???
    Guapo el lloc i els colors ;)
    Salut!

    ResponElimina
  4. No tinc molt clar si s'acosta la tardor cap a nosaltres o nosaltres cap a ella. Per cert, fa temps que vull preguntar-te si ets l'Esteve amb qui vaig estar afotant la tardor fa uns 3-4 anys per Sta Fe (?)

    ResponElimina
  5. Preciosa Esteve, quins colors.
    Ja falta menys!!
    Salut!!

    ResponElimina