dilluns, 26 de setembre del 2011

Fotografia Micológica

La fotografia macro mai m' ha acavat d'enganxar del tot, especialment en el tema dels bitxos, potser perque hem recorden quan era petit i tenia febre que sommiava que hem perseguia un monstre i just quan m' estava a punt d' atrapar hem despertava tot suat... quin mal record!

La tardor passada vaig decidir fer un esforç i practicar una mica aquesta disciplina tant pacient i alhora tant entretinguda, vaig escollir els tema dels boltes potser per la facilitat de la seva búsqueda i per el fet de que esta quiets i no es mouen com les flors si fa vent o com els bitxos... encara que més endavant m'he anat assabentant de la tècnica per "caçar-los". millor.

Va ser una temporada de pràctica, de búsqueda de tècniques, de trucs... vaig tenir algun resultat però no tal i com jo esperava, doncs encara que ho sembli té la seva dificultat i realment necessita molt de treball previ abans de "disparar", doncs has de cuidar molt tots els detalls doncs aquests es magnifiquen.

La qüestió és que aquest any tornaré a intentar-ho doncs hem va agradar el fet de no tenir que llevar-me tant d'hora i recórrer distàncies considerables amb elc otxe per a les localitzacions doncs darrera casa ja podia trovar algun exemplar prou aprofitable, a més m' ho podia convinar tot passejant els gossos, encara que no es bona idea si t'entretens massa doncs llavors venen a buscar-te i t'espatllen la "paradeta".



6 comentaris:

  1. Boniques imatges, Esteve.
    Jo, al final, em vaig vendre el macro pels motius que comentes al principi. Encara hi ha algun día que pense si vaig fer bé...

    ResponElimina
  2. Bones Pepet
    Es el que penso jo, no sé si l' aprofito prou.

    ResponElimina
  3. Jo tot el contrari, durant anys he fet macro i no sabria estar sense l'objectiu dedicat, del que Canon en te un dels millors ;), i....potser amb tota la meva vida fotogràfica he fet dos o tres fotos de bolets...curiós...curiós... :)

    A veure si hem de quedar un dia per fer bitxets!!!

    A lo millor t'agrada....

    ResponElimina
  4. A mi, els bolets m’atrauen, ja fa temps que hi penso. No tinc l’equip, encara que pel Berguedà ni es ple, ho vull provar encara que sigui amb els tubs extensió.
    S’ha de vigilar molt el fons,pel que tinc entès i per les llums dures, em van dir un truquet,paper vegetal.
    Salut!

    ResponElimina
  5. A mi també m'agrada això del macro. Trobo que és una disciplina exigent però em captiva tot i que els meus resultats encara no són del meu gust.

    Tot just fa poc que tinc un macro així que espero poder-ne aprendre.

    No s'ha de llençar mai la tovallola per moltes frustracions que generi!

    Salut ;)

    ResponElimina
  6. Quines fotos!!! Guapes de veritat!
    Veient aquestes foto em fas venir ganes de tenir un macro!!!! I no només pels bitxos.
    Bona setmana Esteve.

    ResponElimina