divendres, 14 de novembre del 2014

Treient-me els dubtes...

Elsprimers filtres degradats que vaig començar a utilitzar van ser els Singh Ray, doncs encara que son cars es comentava que no deixaven dominants... Durant tots aquests anys hem van anar perfectes, pero al canviar-me el 17-40 i passar al 16-35, el diamatre passa de 77 a 82 i vaig tenir que canviar el tamany dels filtres i vaig decidir comprar uns Hitech...

Pero no havia tingut gaires oportunitats de fer-los servir fins a Asturies... Hem vaig arribar a frustar una mica doncs a part de les dominants, crec que son molt mes diguem-ne foscos del que estava acostumat i moltes de les fotografies que feia no m'agradaven o simplement les transicions eren molt evidents... Al final de la setmana ja vaig començar a agafar-l'hi el traç del funcionament pero no hem va deixar satisfet del tot.

En tornar a casa, vaig decidir comprar un altre cop un Singh Ray... i avui he aprofitat que per qúesitons de feina anava a l'Empordà he aprofitat per probar-lo...  A part la llum ha sigut bestial!

Singh Ray invers 2 passos.

Ara torno a estar satisfet... A vegades val mes tirar pel dret que fer drecesseres!




4 comentaris:

  1. Quina passada nano! em sembla que amb qualsevol dels dos filtres haguéssis triomfat igualment ja, ja, jaaa... dies com aquests cal aprofitar-los al màxim Esteve i ho has fet de marevella!
    Un saludo!
    :-)

    ResponElimina
  2. Impresionante fotografía! un colorido fantástico!
    un abrazo

    ResponElimina