dijous, 14 de juny del 2012

Vicodina (Tribute to Dr. House)

Fa dies que no surto a fer fotografia, bé l' altre dia vaig sortir pero va ser un fracàs de sessió...
Fa dies que hem miro el camp de blat que tinc just al davant de casa, a 2 metres de la porta...
Fa dies que tinc ganes de probar alguna cosa abstracte...
Avui finalment m' he vist amb cor, desprès de pendre la famosa vicodina.
Que en penseu? Oi, que no estic tant malament com hem penso? O si?....



Seguiré probant, doncs a 200 metres hi ha un altre camp on les espigues són més "peludes" i hem servirà millor per el que vull aconseguir.



8 comentaris:

  1. A mi m'agrada, es una bona manera de sortir de la monotonia i carrega piles.
    Feia dies que no passava per aqui i veig que no perds el temps, excel·lent les entrades de les fagedes.

    Salut!!

    ResponElimina
  2. Esteve, a mi m'agrada. Això estimula la imaginació (al meu entendre)
    Amb aquesta afició es pot jugar amb la càmera, divertir-se,experimentar altres tipus de fotografia.
    Tenim moltes alternatives.
    Salut i a gaudir.

    ResponElimina
  3. Bon treball, jo crec que et senta bé la vidodina... i si la barrejes amb una "petaca" de butxaca et sortirien unes fotos tremendes. Si no tens petaca, jo hem conec un que en fa servir, jeje... :-)
    Abraçada i merci, company!

    ResponElimina
  4. I es que això de la fotografia engantxa i és impossible "desintoxicar-se" , com el nostre amic House, llàstima que s'ha acabat la temporada :-p
    Per cert com mola tenir aquestes vistes a 2 m de casa!
    Una abraçada!
    Fran :-)

    ResponElimina
  5. M'agrada la sensació que li imprimeix la vicodina a la foto. La sort que tenim de viure on vivim és que podem experiments d'aquest tipus amb plomalls de les canyes, amb espigues de blat, amb onades...
    Un experiment molt reeixit.
    Salut

    ResponElimina
  6. No sé si la vicodina està implicada en la realització d'aquesta imatge, però l'àcid lisèrgic si que ho sembla que estiga...
    Ja esta bé experimentar, molt bé, Esteve :-)

    ResponElimina
  7. M'apunto aquest medicament...encara no l'he provat... a veure si algun dia puc fer quelcom semblant 8^)

    Salut!!

    ResponElimina