dissabte, 31 de març del 2012

Fall Colors

Estem entrant en una època on el bosc es comença a despertar, on el verd sorgeix amb força, primer començarà amb verd quasi elèctric i desprès s' amansarà... 

Tinc posades forces esperances en treure un petit grapat de bones fotografies, bones al menys per a mi, doncs un dels molts reptes, masses com sempre, que hem vaig posar a principis d'any era el de posar més enfasi en la fotografia de boscos i montanya doncs quasi no en tinc.

Donada l'escassa presència de neu que hem tingut poso tota la confiança en aquesta estació. Tinc alguns bons enquadraments pensats per l' ocasió i vull visitar alguna zona que encara no conec, a veure que en trec de tot plegat.

De moment m' entretinc processant alguna fotografia d' arxiu de la tardor passada, on realment vaig disfrutar molt i al costat de casa que aixó no es pot dir sempre...

Parc Natural del Montseny, Canon 5 d mk II, 17-40  a 23 mm, 1,3 seg, f11, ISO 200.


Estamos entrando en una época donde el bosque empieza a despertar, dónde el verde surge con fuerza, primero empezará con un verde casi eléctrico y luego se amansará...

Tengo puestas grandes esperanzas en sacar un peuqeño puñado de buenas fotografias, buenas al menos para mí, pues uno de los muchos retos, como siempre demasiados, que me puse a principios de año era el de pner ás enfasis en la fotografia de bosque i montaña pues casi no tengo.

Dada la escasa presencia de nieve que hemos tenido pongo tota la confianza en esta estación. Tengo algunos buenos encuadres pensados para la ocasión y quiero visitar alguna zona nueva que aún no conozco, a ver que saco de todo ello.

De momento me apaño procesando alguna fotografia de archivo del otoño pasado, dónde realmente disfruté mucho y al lado de casa que no se puede decir siempre...

8 comentaris:

  1. Digueu-me romanticona...però no sembla que un abraça a l'altre donant-li un bes??
    Jo vaig passant de tant en tant...tinc unes pensades ;)
    A veure si ensopego amb el teu trípode,estaria be poder-te saludar.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Ahí, ahí, afilando el cuchillo Esteve!!!
    Aquí también hay más de uno que está ansioso por ir al bosque una vez de que empiecen a brotar ya las primeras hojitas. Lo que también hace falta es que llueva un poquito, puesto que llevamos una temporada en la que apenas vemos una nube.
    Por cierto, ese P. N. de Montseny tiene que tener unas fotazas.... Esta que nos traes es una pasada, y alucino con haber leído con eso de que hasta ahora la tenías en el archivo :O Tiene una luz brutalmente buena, y unos tonos....
    Parece la misma pareja de árboles que tienes en el titular, no? Pero desde el otro lado ;-)
    Un abrazo y... que llegue la primavera que nos gusta!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buenas Iker
      Exacto, son los mismos de la cabezara... son los más fotografiados del lugar pues justo a 10 metros esta un laguito artificial que también da juego..

      Elimina
  3. Da gusto tener "tan cerca" de casa sitios tan variados y diversos como los que muestras en muchas de tus imágenes.
    Esta desde luego es preciosa.
    Felicidades!!!

    ResponElimina
  4. Una plaer poder-ho tenir al costat de casa. De fet, al costat de "cada casa" segur que hi ha llocs bons per a ser fotografiats. La qüestió és saber-hi trobar l'encant.
    Per cert, intentaràs la mateixa foto a l'estiu, amb els fajos ben verds?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones Ramon
      De fet fa dos dies vaig anar-hi a fer una inspecció per el que comentes... Vull enganxar-la amb verds i boira, a veure si tinc sort!

      Elimina
  5. Es impresionante Esteve, este tipo de tomas no son las de guardar en el disco duro eeh! vaya luz y que colores, el ambientazo es increible y esa aproximacion al primer arbol le da un volumen perfecto.

    Un saludo!

    ResponElimina